Sunday, March 2, 2008

MOJA SRBIJA CD - digital travel across Serbian Natures

CD MOJA SRBIJA

predstavljen u nedeljnoj emisiji jutarnjeg programa RTS-1

Najkompletniji turisticki prikaz Srbije:

- preko 200 najatraktivnijih lokacija (sela, gradovi, stara arhitektura, istorijski spomenici, manastiri, jezera, slapovi, reke, pecine, planine, prirodne retkosti - "cuda prirode"...)

- vise od 1000 fotografija u visokoj rezoluciji (1024x768 do 1600x1200)

Svaku lokaciju prati tekst sa opstim podacima i geografske karte u tri nivoa (detaljni plan, siri plan i deo Srbije koji se posmatra)

Prateca muzika: instrumentalne verzije pesama grupe LEGENDE

CD MOJA SRBIJA MOZE SE NABAVITI:

* u prodavnici "BEOIZLOG" u Kulturnom Centru Beograda
(na pocetku Knez Mihajlove ul.),

* u prodavnici "MAMUT" u Sremskoj ulici (pored palate Albanija),

* u prodavnici "BEOSUVENIR"

* u drugim gradovima, u prodajnim objektima "IPS".

preporucena maloprodajna cena: 850 din.

Za podrucje Srbije: moguca je i isporuka na kucnu adresu (za 1 dan, City-Express ili Post-Express), uz placanje prilikom preuzimanja, sa troskom isporuke 150 din

Da obezbedite odmah svoj CD Moja Srbija pozovite: (381) 064-2624-220, tokom celog dana.

Isporuka u inostranstvo: ako se nalazite van Srbije, CD Moja Srbija mozete nabaviti i preko sajtova:

Yu4You - International online shopping koji vrsi isporuku u sve zemlje sveta!
ili On-line Shop Oaza DVD-Zone - poslovni poklon iz Srbije

Za dalju prodaju: - trgovinama, turistickim prodavnicama i sl, odobravamo rabat. Veleprodaja: "Print-engineering", tel. 063-237-155, od 8-16 h.

* Upoznajte Srbiju, uzivajte u neverovatnim lepotama i cudesnim delima prirode.
* Obradujte sebe, svoje ukucane ili nekoga ko zivi daleko od Srbije.

CD Moja Srbija - link1
Moja Srbija CD - link2

2 comments:

Kagrel said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Maja Radovic, Belgrade sightseeing tour guide said...

Thanks Alisha.

I've visited Wowzio,
great widgets!
I'll use it soon...